СТУДЕНТАМ ФБ РОЗПОВІЛИ ПРО МАСШТАБИ ТА СПОСОБИ ПРОТИДІЇ НЕЛЕГАЛЬНІЙ ТОРГІВЛІ ЖИВИМ ТОВАРОМ
Виховна робота

pp 310 листопада 2015 р. студенти першого та третього курсів факультету бізнесу разом із студентами факультету обліку та фінансів мали змогу дізнатися про особливий вид нелегальної підприємницької діяльності – торгівлю людьми. За розміром отримуваних прибутків ця сфера займає в світі третє місце після торгівлі нар­котиками та зброєю. Щорічний дохід злочинців від торгівлі людьми в світі оцінюється в розмірі біля 10–12 млрд доларів США.

Розглядувана проблема вже давно вийшла за межі національних кордонів держав і поправу може вважатися глобальною. Боротьба з нею потребує зусиль усієї міжнародної спільноти. Так, 30 липня 2010 р. Генеральна Асамблея ООН навіть прийняла резолюцію 64/293, якою визначила Глобальний план дій по боротьбі з торгівлею людьми.

 
БЕЗПЕКА НА ДОРОЗІ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД ЗНАНЬ, НАВИКІВ І ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
Виховна робота

images 33За даними статистики щорічно у світі в автомобільних аваріях гине біля 1,3 млн осіб. Вітчизняна статистика свідчить, що за середнім показником кількості загиблих у ДТП наша держава займає провідне місце в Європі (приблизно 14 осіб на 100 тис. осіб).

 
Урок мужності від справжнього патріота
Виховна робота

1 АТО ea84fСьогодні багато патріотів нашої держави воюють в зоні АТО, захищаючи свободу, незалежність та територіальну цілісність України. і ці герої живуть серед нас. Одним з них є Роман Вітюк – випускник Луцького НТУ, який 23 жовтня 2015 р. зустрівся зі студентами факультету обліку та фінансів і факультету бізнесу. 

 
«…Ми хочемо стати ближчими до студентів, адже це ті люди у майбутньому будуть піднімати цю країну…»
Виховна робота

ЕП ЛГ торчин 2015Швейцарська корпорація Nestle усе впевненіше завойовує позиції в Україні. Нині це один із найбільших харчових виробників на українських теренах та один із найбільших платників податку, який спеціалізується на виготовленні продуктів харчування (холодних соусів), а саме: майонезів, гірчиці, кетчупів, соусів, томатних паст, заправок, приправ, спецій тощо. За приблизними оцінками експертів, продукція торгової марки «Торчин» займає трохи більше третини всього ринку харчових продуктів України.

 
Вкотре студенти факультету бізнесу побували на екскурсії у ПАТ «Теремно-хліб»
Виховна робота

ab 17 жовтня студентам груп МО-31 та МК-11 поталанило побувати на екскурсії у ПАТ «Теремно-хліб», і хоч день зустрів нас першим морозним повітрям цього року, стало тепло від приємного запаху хлібних виробів у повітрі, коли ми наближалися до підприємства.

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 9 з 39