Екскурсія на будівельно-господарський гіпермаркет «Епіцентр К»
Працевлаштування
Неділя, 08 квітня 2012, 20:13

epicentr17 лютого 2012 року студенти третього курсу спеціальності «Маркетинг» відвідали будівельно-господарський гіпермаркет «Епіцентр К». Компанія «Епіцентр К» — потужна національна мережа будівельно-господарських гіпермаркетів, яка стабільно розвивається.

 
Нові можливості зростання практичної підготовки студентів
Працевлаштування
Неділя, 08 квітня 2012, 20:09

torschun26 грудня 2011 року відбулася екскурсія на виробниче підприємство ВАТ «Волиньхолдінг-Торчин Продукт ТМ», яка була організована для студентів факультету бізнесу спеціальності «Міжнародна економіка». Дане підприємство знаходиться у складі швейцарської компанії «Nestle» і спеціалізується на виготовленні продуктів харчування (холодних соусів), а саме: майонезів, гірчиці, кетчупів, соусів, томатних паст, заправок, приправ, спецій тощо. За приблизними оцінками експертів, продукція торгової марки „Торчин" займає трохи більше третини всього ринку харчових продуктів України.

 
Екскурсія в готель «Світязь»
Працевлаштування
Неділя, 08 квітня 2012, 19:57

svitjaz16 лютого 2012 року студенти четвертого курсу напряму підготовки «Менеджмент» (спеціалізація «Туризм») відвідали готель «Світязь». Готельний комплекс «Світязь», категорії три зірки, знаходиться у парковій зоні центральної частини міста. Протягом останніх років готель частково реконструйовано, повністю переоснащені хол та номери трьох поверхів.

 

 
Студенти факультету бізнесу на екскурсії в гіпермаркеті «Нова лінія»
Працевлаштування
Неділя, 08 квітня 2012, 19:20

nova linia23 лютого 2012 року студенти третього курсу факультету бізнесу відвідали гіпермаркет «Нова лінія».

Компанія була засновано на початку 2000 року. Головними її завданням є побудова мережі будівельних гіпермаркетів у м.Києві і в інших містах України.

 Національна мережа декоративно-будівельних гіпермаркетів «Нова Лінія» — лідер на ринку України у форматі «Зроби сам». Основна стратегія компанії — завжди прислухатися до кожного покупця, розуміти що йому необхідно і перебувати в постійному пошуку кращих пропозицій високоякісних товарів за доступними цінами.

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 10 з 10