«Практикум від професіоналів»: зустріч з маркетологом провідного підприємства
Навчання

unnamed Fomina15 березня в межах вивчення дисциплін «Маркетинг» та «Маркетинговий аналіз» відбулась зустріч-практикум студентів факультету бізнесу з випускницею кафедри менеджменту та маркетингу Фоміною Ольгою, яка займає посаду маркетолога-аналітика ПАТ «Луцьк Фудз».

Враженнями від заходу діляться студенти.

Щербік Олена (гр. МК-41): «Як відомо, справжній маркетолог-аналітик – це мозок компанії, який здатен генерувати ідеї, за які споживач готовий платити гроші. А з іншого боку – це сила, яка рухає, та підштовхує компанію зсередини до впровадження і реалізації цих ідей. Нам випала чудова нагода стати учасниками лекції-практикуму від маркетолога-аналітика провідної компанії «Луцьк Фудз». На перший погляд здавалося, що подібна річ буде нудною, сухою та не дуже пізнавальною, але усе виявилося з точністю і навпаки.

Лектор розповідала про реальні ситуації, з якими вона зіштовхувалася безпосередньо у процесі своєї діяльності. Як не дивно, одним із найцікавіших моментів був практичний аспект, де лектор безпосередньо наочно показала та пояснила студентам найважливіші аспекти її роботи у спеціалізованій програмі. Студенти могли задати питання, які їх цікавили і отримати компетентні відповіді та рекомендації від професіонала своєї справи.

Захід був дуже пізнавальним та цікавим. Уся інформація з легкістю сприймалася аудиторією — цей зв’язок можна було помітити від самої першої хвилини. «Очевидним залишається той факт, що коли ти дійсно займаєшся улюбленою справою і розумієш важливість своєї роботи безпосередньо для компанії, то саме це стає тією рушійною силою, яка дозволяє рухатися вперед, розвиватися та досягати поставлених цілей».

Тому, як на мене, дуже важливим, та навіть необхідним є проведення подібного роду зустрічей, адже вони не просто ознайомлюють із практичним аспектом роботи, вони надихають, мотивують студентів бути активними, не сидіти на одному місяці, рухатися вперед та розвивати власний потенціал».

Гринчук Вікторія (гр. МК-31):

«Для початку відбулось ознайомлення студентів з історією та роботою даного підприємства. Вони дізнались, що нині ПАТ «Луцьк Фудз» – відомий український виробник бакалійної продукції, передове підприємство, що активно розвивається, спеціалізується на виробництві та продажі високоякісних продуктів харчування, а саме: томатних соусів, пасти, аджики, гірчиці, кетчупів, натуральних і столових оцтів. Півстолітні трудові здобутки дають право з гордістю заявляти про себе як про «Соусну компанію – лідера» на ринку України.

Студенти дізнались більше про роботу маркетолога-аналітика, наочно спостерігали за тим, як відбувається зведення таблиць в Excel, на прикладі побачили в дії ABC-аналіз. Впродовж всього часу в аудиторія панувала атмосфера легкості та невимушеності. Ольга Фоміна наголошувала на важливості саморозвитку.

Наприкінці очікував приємний сюрприз, а саме – смачний подарунок, який отримав найактивніший зі всіх студентів».

Захід, проведений у форматі практичного заняття, дозволив більше дізнатися про особливості професії маркетолога-аналітика та бренд-маркетолога, а також побачити як в робочому процесі використовуються набуті в університеті знання. Дякуємо Ользі Фоміній за цікавий та змістовний практикум.

Герасимяк Неля,

к.е.н., доцент кафедри менеджменту та маркетингу

Поділись з друзями