ЯК ЗРОБИТИ КОНКУРЕНТА ПАРТНЕРОМ?
Навчання

2 small 9810 березня на лекцію з дисципліни «Конкуренція і підприємництво» професор кафедри менеджменту та маркетингу Тарас Божидарнік запросив директора «Волинського агенства нерухомості» Ларису Мусійчук. Чудовий практик з величезним досвідом підприємництва та 20-річним стажем керівника швидко знайшла спільну мову з допитливою молоддю.

Під час зустрічі студенти дізналися про тонкощі конкурентної боротьби на ринку нерухомості Волині та про те, як і чому варто конкурентів зробити своїми партнерами. Система партнерських продажів нарощує ефективність та продуктивність роботи ріелтора, дозволяє вийти на професійний діалог. Як зазначає пані Лариса, приховування інформації ріелторами вже давно в минулому. Практичний приклад такої успішної діяльності – мережевий ресурс Terrasa.

Настанови практичного характеру надала молоді Лариса Мусійчук у юридичній сфері. Також директор розповіла про надійність забудовників та про боротьбу на ринку нерухомості зі шахраями. Та найбільш зацікавлено слухали та коментували студенти інформацію про секрети успішних продажів та про те, яка роль фахівця з маркетингу в цьому виді підприємницької діяльності.

«Дуже приємно відчувати ваш інтерес. Маю щиру надію, що вже невдовзі ви отримаєте всі необхідні знання та станете нам гідними колегами та партнерами»,– звернулась до аудиторії найуспішніша волинська ріелторка.

На завершення студенти подякували Ларисі Мусійчук за візит та актуальні поради, запевнивши, що обов’язково стануть такими ж компетентними як і їхня сьогоднішня лекторка.

Галина Мартинюк

Поділись з друзями