Смачна екскурсія менеджерів-першокурсників факультету бізнесу на ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ»
Навчання

1463837217592«Хліб — всьому голова»

18 травня 2016 року студенти груп МО-11 та МО-12 у рамках вивчення дисципліни “Конкуренція та підприємництво” під керівництвом викладача Абрамової Ірини Олександрівни здійснили цікаву та пізнавальну екскурсію на ПАТ “Теремно-Хліб”.

Cтудентам було показано усі етапи процесу виробництва хліба, а також ознайомлено із основними конкурентами та шляхами завоювання більшої кількості споживачів продукції ПАТ “Теремно-Хліб”.

 За словами екскурсовода,  підприємство випікає близько 50 тонн хлібобулочної продукції на добу. Пріоритетом у роботі заводу є досягнення високої якості хлібних виробів. Для цього на підприємстві особливу увагу приділяють якості борошна, оскільки саме воно є головним компонентом при випіканні хлібобулочних виробів.

1463837217456Екскурсовод поділилась з нами, що компанія безперервно вивчає можливості  розширення асортименту продукції, прагнучи надати українському споживачу широкий вибір смачних хлібобулочних виробів. Фахівці ПАТ “Теремно-Хліб” щодня працюють над покращенням смакових якостей усіх видів продукції, яке виготовляє підприємство. Якість продукції підприємство забезпечується через використання натуральної сировини; відсутність смакових покращувачів; постійними перевірками продукції на відповідність якісним показникам; використання сучасного обладнання; дотримання усіх стандартів та норм.

Крім того, підприємство активно впроваджує новації не тільки у сфері виробництва (оновлення обладнання, створення власного потужного автопарку та ін.), але і у сфері управління. Так, ПАТ “Теремно-Хліб” активно впроваджує у практику систему Кайдзен, таким чином покращуючи якість, технології, процеси, корпоративну культуру, продуктивність праці, надійність, лідерство та інші аспекти діяльності компанії.

teremno 1Студентами зроблено висновок, що на ПАТ “Теремно-Хліб”  незмінними залишаються головні пріоритети: повага до українських традицій, висока якість продукції, її натуральність, відповідальність перед споживачами та постійне вдосконалення.

Зацікавлені погляди та активність студентів засвідчили, що вони отримали масу задоволення, корисної інформації щодо організації виробничої підприємницької діяльності та ведення конкурентої боротьби у бізнесі.

Ірина Абрамова,

старший викладач кафедри менеджменту та маркетингу

Анна Савош,

студентка групи МО-12

Поділись з друзями