На факультеті бізнесу студентам розказали про сучасний інтернет-маркетинг
Навчання

image9 111124 листопада для студентів факультету бізнесу було організовано зустріч з представниками Бізнес Академії Практичного Менеджменту. Тетяна Репницька, директор Бізнес Академії, ознайомила присутніх з головними тренінговими програми академії; Сергій Ожема, керівник програм та проектів Бізнес Академії, детально презентував студентам навчальну програму «Інтернет маркетинг».

image10 111Доповідач розповів про сучасні тенденції використання Інтернету у бізнесі. Зважаючи на структуру присутньої аудиторії та сфери її інтересів, значну увагу було приділено маркетингу в соціальних мережах (SMM) — комплексі заходів щодо використання соціальних медіа в якості каналів для просування компаній та вирішення інших бізнес-завдань, який відкриває молоді можливість цікавого проведення часу та одночасного заробітку.

Присутніх студентів та викладачів також зацікавила розповідь про технології пошукової оптимізації сайтів (SEO) — процеси коректування HTML-кодів, текстового наповнення (контенту), структури сайтів, контролю зовнішніх чинників для відповідності вимогам алгоритму пошукових систем, з метою підняття позиції сайту в результатах пошуку в цих системах за певними запитами користувачів.

В цілому зустріч була цікава та корисна. Висловлюємо щиру вдячність партнерам з Бізнес Академії Практичного Менеджменту за змістовну презентацію.

Олег Ковальчук,

доцент кафедри менеджменту та маркетингу 

Поділись з друзями