Навчально-пізнавальний проект «Жінки в бізнесі». Зустріч перша.
Дозвілля

12805739 1269825436366944 811595771800690085 nФакультет бізнесу напередодні Міжнародного жіночого дня започаткував новий навчально-пізнавальний проект під назвою «Жінки в бізнесі». В його реалізації можуть брати участь не лише студенти нашого факультету, але й усі охочі з інших факультетів ВУЗу, котрі бажають ознайомитися із особливостями та досвідом ведення бізнесу жінками в Україні та на Волині зокрема. Мета проекту полягає в тому, щоб на прикладі реалізації бізнес ініціатив жінок пробудити в студентському середовищі надію, віру у власні сили, показати наскільки тонкощі жіночої душі можуть впливати на можливості реалізації підприємницьких ініціатив та провадження бізнес діяльності.

12804716 1269825483033606 31552025874951232 nЩомісячно, починаючи з березня місяця, на всіх охочих очікуватимуть зустрічі з жінками, котрі є власницями бізнесу. Особливістю зустрічі студентів із представницями бізнес-середовища, які до слова є традиційними на факультеті, є використання не типових лекцій-бесід, а інструментарію інтерв'ювання.В такий спосіб виникають можливості більш широкого долучення студентів до участі в дискусії, а тривала, глибока бесіда, сприяє одержанню чіткої інформації про внутрішні спонукання, мотиви, схильності жінок до бізнес-діяльності. Розглядуваний інструментарій дослідження проблематики дозволяє розглядати учасниць проекту з точки зору всебічного об’єкта дослідження.

Тематика жіночого підприємництва нині не є даниною проблемі відстоювання жінками рівних прав із чоловіками – це реальність сьогодення. Згідно проведеного Phoenix University Center for Management and Entrepreneurship в 2015 р. дослідження, стосовно жіночого підприємництва в Україні, було виявлено перешкоди на шляху ведення успішної підприємницької діяльності жінками. Першою та найбільш важливою перепоною є бюрократія в державних органах. Заважає також брак незалежного фінансування та кваліфікованої робочої сили. Серед ключових мотивів для українських жінок, котрі б хотіли розпочати власну справу, є: зацікавлення підприємництвом як таким, потреба задоволення власним способом життя та економічна необхідність.

Тож перша зустріч в рамках зазначеного проекту відбулася між студентами п’ятого курсу факультету бізнесу та Мариною Ткачовою – засновницею антикафе Innerspace. Марина Ткачова корінна луганчанка. Через ситуацію, яка склалась в її рідному місті, прояви сепаратизму та відкритої інтервенції зі сторони армійських підрозділів РФ, вона вимушена була з родиною переїхати до Луцька. В ході зустрічі зі студентами Марина розповіла про своє дитинство та юність, про те, хто зорієнтував її займатися тим, що подобається та здатне приносити користь.

М. Ткачова – типаж класичного підприємця, орієнтованого на креативність, самореалізацію та творення. Навіть втрата власності й бізнесу в рідному Луганську не зупинили її у власному розвитку. Для жінки, вважає Марина, важливо завжди мати вільний простір – для творчості, роботи, відпочинку. Тож не дивно, що поза основною бізнес зайнятістю вона віднаходить час й можливості для виховання дітей, написання картин, участі в театр-студії. Бізнес-діяльність М. Ткачової можна охарактеризувати як соціальне підприємництво.

В ході зустрічі п. Марина розповіла про підприємницьке середовище, про те, що Луганськ і Луцьк особливо не відрізняються середовищем провадження бізнесу, немає й «традиційного» відчуття поділу людей на східних і західних. Марина відноситься до тих українців, котрі вважають, що перш, ніж їхати за кордон або горлати, що там ліпше, слід детально пізнати рідну батьківщину, її красу та принади. До честі сказати, що нетипово для більшості вихідців із східної частини країни, Марина прекрасно володіє українською мовою.

В ході інтерв’ю слухачі дізналися про те, що таке підприємницький успіх, які принципи та цінності сприяють його досягненню, наскільки важливо та потрібно в бізнесі брати на себе відповідальність. На запитання студентів: «Чи потрібно в бізнесі всіх «рвати»?», пані Марина відповіла фразою: «Слід діяти так, як тобі підказує власна інтуїція, але пам’ятати, що все зло, яке ти заподіяв, завжди повертається назад».

М. Ткачова поділилася особливостями роботи антикафе. Зазначивши, що потрібно для його належного функціонування, на який сегмент споживачів орієнтована його робота, які маркетингові інструменти застосовувати для його просування.

Відмітимо, що Innerspace – це простір, де людина може займатися своїми справами та не думати про те, що необхідно робити традиційне замовлення страв. Кожен відвідувач оплачує лише час перебування в антикафе. За цей період тут можна як поїсти свою домашню їжу, так і просто корисно використати вільний час. У закладі збираються люди, котрим не потрібні алкоголь та тютюн для спілкування. Для відвідувачів існує зона відпочинку, де можна пограти настільні ігри, попити чай з печивом, «зависнути» в Інтернеті, почитати улюблені книжки, журнали, поспілкуватися з друзями. Тут кожен знаходить своє місце, а адміністратор закладу виконує функцію ненав’язливого помічника. Традиційно в Innerspace можна дізнатися нову інформацію зі сфери дизайну, зустрітися з різними авторами, цікавими людьми: мандрівниками, дизайнерами, ілюстраторами, відвідати або провести власні майстер-класи, презентації, виставки. Всередині антикафе функціонує сувенірна крамниця.

Наприкінці зустрічі М. Ткачова звернулася до слухачів: «Не бійтеся нічого, починайте з малого. Не бійтеся вчитися, поважайте тих людей, які намагаються Вас навчити. Кожна людина особистість, поважайте її!».

Поділись з друзями

 

У вас недостатньо прав для додавання коментарів.
Можливо, вам необхідно зареєструватися на сайті.